Politica de returnare a produselor
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situaţii:
– Produsul nu este conform cu specificaţiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mica, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor.
– Produse ce au fost livrate eronat. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar cumparatorul va refuza recepţia. cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este disponibil in stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială pâna la valoarea produsului înlocuitor.
– Renunţarea la cumpărare
Cumparatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv,în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. In acest caz, cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferenţa de preţ, dacă produsul este mai scump. În situatia în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferenţa de preţ nu se va returna. S.C. Mastel Serv S.R.L. va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumpărat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la prima dovada a returului (dovada expedierii produsului sau primirea cererii de retragere din contract).
Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care l-a achizitionat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conţină factura în original, certificatul de garanţie în original cât şi copie după buletinul persoanei pe care a fost facută factura. Optional puteti completa si transmite in format electronic cererea de retragere de aici.
Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, se poate efectua doar în urmatoarele condiţii:
– Produsele nu trebuie să prezinte urme de uzură;
– Starea aparatelor şi produselor achiziţionate trebuie să fie la fel ca la achiziţionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menţinute intacte. În cazul tuturor materialelor consumabile ca produs de sine statator sau ca facand parte dintr-un ansamblu/ utilaj, folosirea lor (până şi numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor. În cazul produselor pentru care la livrare se efectuează proba, Cumparatorul nu le poate returna cu defecte estetice sau defecţiuni datorate utilizării neadecvate.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, S.C. Mastel Serv S.R.L. are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la opţiunea clientului, de a reexpedia produsul.
Aceste dispoziţii se aplica conf. OUG 34/2014, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului.In cazul in care produsul livrat a fost in oferta cu transport inclus se va opri aceasta suma conform costurilor de transport plus taxa de ramburs ( in cazul platilor in numerar ) .
În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanţie şi se constată neconformitatea în perioada de garanţie, se va dispune masură reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 şi a altor dispoziţii legale în vigoare.
NOTĂ: În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în ambalajul şi cutia originală, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factura, certificate de garantie etc.).